4. června 2014

Fotofood 05

Dlooouho jsem se neozvala, já vím. Ale nějak jsem nestíhala, byla jsem nemocná a i když jsem byla celý týden doma, nechtělo se mi nic přidávat. Moc jsem zlenivěla a užívala si to, že nemusím do práce :D Pak jsem zase začla pracovat a z práce chodím až večer a to už se mi taky nic moc nechce dělat :( 

Ale hodlám to vše napravit, teď a tady... a začínám s várkou fotek mého fotojídelníčku :)

Moje první domácky vyrobená ovesná kaše... byla sice tužší, ale sníst se dala, ovšem bylo jí moc, takže jsem víc než čtvrtku vyhazovala.. no jo, musím to dopilovat :) 

Celozrnné těstoviny s tuňákem, olivami a sušenými rajčaty...

Cereální houska se šunkou, sýrem, okurkou a domácí marmeládou...

Brambory zapečené s cuketou, špenátem a kuřecím masem :)

Celozrnný chléb s mortadellou , okurkou a marmeládou...

Sestra byla nemocná zároveň se mnou a takhle mi přichystala jedno dobré ráno :) ...

... a k tomu lívance :)

1 komentář: