16. dubna 2014

Fotofood 02

Další menší várka mých pokrmů. Kuskus se stal mým velice oblíbeným jídlem, takže si ho teď chystám často a vůbec nejlepší je v kombinaci s tuňákem... mňam!

Dále jsem se dnes pokusila o svojí první domácí ovesnou kaši, fotku bohužel nemám, protože to vypadalo, jak kdyby to už někdo pozřel a chuť to taky nemělo, pro mě, uspokojující, takže musím ještě trénovat :D

 Zeleninový salát s balkánským sýrem :)

Kuskus s kuřecím masem a cibulkou + zeleninový salát z předchozího dne :o)

Kuskus s tňákem a zeleninou + cherry rajčátka...

5 komentářů:

  1. Asi týden mi ve špíži leží kuskus a pořád nevím co s ním udělat...tak díky za nápad zkusím ho s tím tuňákem :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Ty mi teda děláš chutě!! :D Jsem véélkým milovníkem sýrů a balkánský sýr mám moc ráda, takže ten první salát bych si opravdu s chutí dala :) No a když jde o mě a o kuskus, tak jsme se ještě moc neseznámili.. párkrát sice ano, ale to už je opravdu hodně dávno.. :/ Nicméně si mě ale navnadila k tomu, abych ho opět zkusila! :) Takže díky za tipy, určitě je využiju!! :)
    Mimochodem máš krásný blog, jsem tvůj nový čtenář a na tvoje další články se strašně moc těším!! ;)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se dříve kuskusu taky vyhýbala, protože jsem nevěděla, jak ho zpracovat, ale pak jsem mu prostě přišla na chuť a vařím si ho teď poměrně často :)

      Vymazat
  3. Máš strašně krásný blog! Jsem tvůj nový pravidelný čtenář, byla bych ráda aby to bylo vzájemné :) Můj blog http://kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat