18. dubna 2014

My work: Make-up - Perfect elegance

Zakončení školní praxe aneb Maturitní projekt na téma Dokonalá elegance...

Je to už sice nějaký ten roky zpátky, co jsem maturovala, ale rozhodla jsem se, že se s Vámi o svůj tehdejší projekt podělím. Na výběr jsme měly hned z několika témat a každé v sobě neslo nějakou tu výzvu... já si vybrala právě Dokonalou eleganci, protože jsem hned měla namyšleno, jakou modelku si zvolím - mojí spolužačku, protože si myslím, že zrovna k ní se toto téma vysloveně hodilo :))

Líčení jsem zvolila decentní, ale zároveň vyzývavé a elegantní. Černé linky a červená výrazná rtěnka k sobě prostě patří a "znaménko krásy", které jsme nafingovaly, tomu nesmělo chybět.

Make-up / hair / photo: by Michaela Dallago













A tady máte foto před a po :)



2 komentáře:

  1. Woooow!!! Ta proměna je nádherná!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ja som mala tému extravagantná nevesta. samozrejme že majsterka bola na mňa zasadnuta tak mi dala 2. hlavne že ostatným dvom porotcom sa to páčilo. čo už. tvoje líčenie vyzerá super

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat