9. dubna 2014

Recept: Mrkvová buchta

V pátek k nám přijela návštěva, na celý víkend, mamčina kamarádka s přítelem a tak jsem se rozhodla, že udělám něco dobrého a sladkého. Přemýšlela jsem nad perníkem, který miluji asi nejvíce, co se buchet týče, ale pak zvítězila právě Mrkvová buchta. Recept jsem si samozřejmě našla na internetu a já se o něj podělím i s Vámi, kdyby jste chtěli zkusit něco nového :)

350g nastrouhané mrkve (já přidala ještě jeden banán a jedno jablko, ale pozor, dohromady to musí mít těch 350g)
350g polohrubé mouky
200g cukru krupice
1,5 dcl oleje
2 vejce
2 lžíčky kakaa
1 prášek do pečiva
cca 1 dcl rumu

Vajíčka jsem rozšlehala s cukrem do pěny a následně přidala ostatní ingredience a vše smíchala. Plech jsem vymazala tukem a vysypala polohrubou moukou. Těsto nalila na plech a dala do vyhřáté trouby na 170°C a pekla asi 40 minut :)



Dobrou chuť! ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat