9. března 2014

Guacamole

Avokádový dip nebo-li Guacamole :)

Dlouho jsem se k němu odvažovala, protože jsem avokádo nikdy neochutnala. No ještě někdy loni v září ho udělala teta na oslavě. Musím říct, že mě tam teda moc neoslovilo, a tak jsem ho pak zkusila udělat já. Našla jsem si recept a i když jsem do dipu nepřidala koriandr (tak jak se v receptu píše), chutnal mu mnohem více. 

Samotné avokádo nemá žádnou chuť, aspoň teda nevím, k čemu bych to měla přirovnat, mám pocit, že je takový bez chutě, ale jeho vůně mi připomíná zelené jablko :D 

Od té doby jsem Guacamole zařadila do svého jídelníčku. Za normálních okolností se konzumuje s tortilla chipsy, ale jelikož jsem se dala na tu zdravější cestu, já si ho dávám na opečený celozrnný chléb a je to úplná mňamka :o)) 


Žádné komentáře:

Okomentovat