14. března 2014

New in: February ♥

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vám představila své, teprve, únorové nákupy. Byly opravdu bohaté a drahé (aspoň tedy moje karta utrpěla následky :D) A bohužel to byl nejspíš můj poslední, tak bohatý měsíc, protože jsem nastoupila do jiné práce, kde opravdu nemám velkou výplatu, ale budu to muset pro začátek nějak přežít :))

Začnu kosmetikou a opět z Avonu. Pro někoho je to naprosto obyčejná kosmetika za málo peněz, ale pro mě je naprosto vyhovující kosmetika, jak dekorativní, tak pečující. Ano, dělám avon, ale rozhodně nejsem ten leader, který chodí od jednoho známého ke druhému a přemlouvá ho, ať si něco objedná, to opravdu ne, sama to nesnáším a proto to ani nedělám. No ale zpátky k tomu, co jsem si vlastně objednala. 

Zleva: Tělové mléko s vůní fialky, Zklidňující aromatický sprej na polštář s heřmánkem a levandulí - ten je naprosto boží, okamžitě si mě získal svou vůní, která je vážně taková uklidňující a hlavně je nenásilná. Používám ho ale i pro provonění domácností, vydrží celkem dlouho :) Další položkou je pěna do koupele - ta u mě rozhodně nesmí chybět. Sprchový gel Cocoon s vanilkou a sandalovým dřevem - miluji všechno, co je s vanilkou. Odličovač na oční partie, Ochranný sprej na tepelnou úpravu vlasů, Parfém Infinite moment - tenhle parfém patří do mé Top 5 všech parfémů a u Avonu ho řadím na 1. místo. Pro mě osobně je prostě úžasný.


Vzorečky z Avonu: 1x make-up Extra lasting, 1x Ideal flawless CC krém a 5x vzorečky rtěnek Ultra Colour Absolute.


Tentokrát tu mám něco i z Oriflame kosmetiky, ze kterého si teda nic neobjednávám, ale tentokrát jsem tam objevila dvě věcičky, co mě zaujaly. Tou jednou je Podkladová báze pod make-up, uvidím, jaký bude mít efekt, i když si myslím, že na bázi od Dermacolu, podle mě, nic nemá :)) Tou druhou věcičkou je sada na úpravu obočí. Obsahuje dva odstíny hnědé barvy - světlý a tmavý. A také má bezbarvý vosk, kterým obočí zafixujete :)




A nesmí chybět ani šperky, ve kterých tentokrát byly nejdražší položkou právě zlaté hodinky značky Geneva. Vybrala jsem si je především podle vzhledu (ano, vypadají jako Guess hodinky, ale na ty zatím bohužel nemám). Hodinky jsou opravdu krásné a hned ten den, co mi přišly jsem si šla i zkrátit, abych je mohla hned nosit :) Shamballa náramek tentokrát ve zlatém provedení, první mám s čirými kamínky. Dva náramky - černý a neonově žlutý jsem pořídila v Kiku. A ještě 2x set - stříbrný a "zlatý" s párem naušnic :) 




Dvě gumičky do vlasů, kde jedna stála směšných 5,- Kč. Mám husté a těžké vlasy, takže málo kdy najdu gumičku, která mi padne a udrží můj ohon :D Tyto gumičky používám jen tehdy, když mám čerstvě umyté vlasy a nechci, aby mi pak zanechaly stopy po culíku (třeba v práci) a nebo jen tak, doma :)



Sportovní tílko a sportovní legíny značky Crivit - z Lidlu. :) Pravda, tílko je sice ve velikosti M, ale i tak je mi trochu větší, nevadí, svou funkcí plní dobře.



Riflová košile. Móda se vrací zpět :o)) Napřed jsem jí jen zahlídla v Kiku, ale nechala jí tam. Pak mi babička řekla, že akorát dvě košile vyhazovala, opravdu zákon schválnosti, tak jsem se další týden pro košili vrátila a k tomu si koupila úžasný pásek na gumu s ještě úžasnější sponou. A ještě triko béžovo-hnědé barvy se 3/4 rukávem :)




Také jsem na slevomatu našla akci na fotky (10ks za 149,-) tak jsem to zkusila a musím říct, že už nikdy více. Bylo tam sice napsáno, že velikost je 20x30, ale nikde neupozornili na to, že pokud bude fotka o chlup větší, že jí prostě ušmiknout a tím pádem tam budou chybět hlavy a jiné části těla :D Co bych ale taky chtěla, za tu cenu, že.


A ještě nějaké doplňky k mojí práci. Razítkovací destičku XXL, která je naprosto skvělá s úžasnýma motivama a jednu malou destičku se značkama :)


 A to je vše z mého únorového nakupování :))

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, vypadají vážně dobře :) Rozhodovala jsem se ještě mezi stříbrnými, ale ty až někdy v budoucnu :))

      Vymazat