5. března 2014

Začátek :))

Zdravím všechny, co jste už zabloudili na můj blog...

Jak už nadpis článku napovídá, právě s blogem začínám, lépe řečeno s bloggerem.com. Už jeden blog vlastním, ale na doméně blog.cz a i když se snažím dávat příspěvky každý den a vidím, že můj blog občas někdo navštíví, nezanechá mi komentář a tak jsem se rozhodla, že to zkusím tady a snad budu mít větší úspěch než na blogu.cz, který ještě ale nehodlám mazat. Takže kdyby někdo chtěl nahlídnout na můj starý blog, který jsem vedla (nebo stále ještě vedu) s kamarádkou, adresa je tady http://miska-martik.blog.cz/ :o))

A co můžete očekávat zde? Jak už jste se možná dočetli v mém profilu, jsem kosmetička, ale i vizážistka, proto se tu budu věnovat většinou těmto věcem a představím Vám i své díla, co se líčení týče. Mám ale ráda i módu, asi jako každá slečna či paní, každý den navštěvuji zahraniční, ale i české blogerky a inspiruji se jimi, ukládám si jejich outfity pro inspiraci, i když vím, že si většinu z těch věci nemůžu dovolit a nebo si jen tak projíždím jejich ostatní fotky x)) Čili se tu objevovat i něco z módy, něco z mého nového životního stylu, protože neodpovídám zrovna typu modelky, takže pracuji na své postavě, ale i na tom, abych se lépe cítila, takže tu budu přidávat i něco ze světa stravy, především té mé. 

Jednoduše řečeno, bude to další z mnoha dívčích blogů a tak pevně doufám, že se Vám tu u mě bude líbit, aspoň trošku a zanecháte i nějaké ten komentář, abych věděla, zda má vůbec cenu tenhle blog nějak dále rozvíjet ;) 

Tak se tu prozatím mějte hezky a já zatím vymyslím, co by mohl být další článek. Pokud ale budete mít nějaký nápad, klidně se nebojte mi ho napsat :))

Bye bye :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat