23. března 2014

Weekend ♥

Hola hola, Míša vás volá :o))

jak se všichni máte? Dlouho jsem se tu zas neobjevila, jak tak koukám na datum posledního příspěvku. Ale nebojte se, hodlám to všechno napravit. Prostě teď jen nebyl čas a když byl čas, tak jsem zas neměla náladu, však to určitě všichni znáte ;-))

Jak jste si užili tento víkend? Já musím říct, že byl celkem parádní. Včera bylo opravdu nádherně, tak jsme se vydaly s mamkou a sestrou do Ikey. Plánujeme se ségrou kompletně předělávat pokoj, tak jsme to byly tak trochu okouknout a už teď se nesmírně těším až bude pokojík hotov. Samozřejmě se návštěva Ikey neobešla bez nějakého toho nákupu. Koupila jsem si bílý rámeček na fotku, rostlinku Dracenu a k tomu plechový růžový květináč. 

Večer jsem si pak šla sednout s kamarádkou k nám do pizzerky, daly jsme si bílé vínko a něco na papu. Já zapékanou brokolici se sýrem a ona zeleninový salát s kuřecím masem :) 

No a dneska? Dneska bylo pro změnu hnusné počasí, takže jsem se celý den jen válela, koukala na telku, konečně si založila Instagram :D a s mamčou jsme udělaly nepečený dortík podle Kluků v akci :) Takže čekejte receptík a fotečky.

Takhle jsme si obydlely Ikeu ☺
↓↓↓


Žádné komentáře:

Okomentovat