26. března 2014

My favourite songs nr. 2

Opět se vám hlásím s mojí várkou oblíbených písní v poslední době :))

Mojí oblíbenou skupinou vůbec je německá kapela Tokio Hotel. Jsem jejich fanynkou už 8 let (aspoň si myslím, že je to už 8 :D) Začátkem tohoto roku se podíleli na nějakém projektu s názvem I am, ke kterému vznikla i tahle písnička se stejným názvem. Zpěvák skupiny TH Bill Kaulitz tento song nazpíval spolu s Rock Mafia, Wyclefem Jeanem a Davidem Correym (finalista amerického X-faktoru). Osobně si myslím, že se jim písnička dost povedla a těším se, až k ní bude i videoklip :))


Další oblíbený song je Love me again od Johna Newmana, kterou jistě všichni znáte, protože v rádiích ji hráli neustále dokolečka a i přesto se mi nezhnusila, jak to občas dopadá s většinou písniček :D Nee teda, že by byl John Newman nějaký krasavec, ale hlas má opravdu zajímavej :)


One direction... skupina, která momentálně vládne dívčím světem a ne jinak tomu je i u nás doma, aneb moje mladší puberťačka sestra je "Directionerka", čili u nás doma všichni musí znát 1D :D Ale ano... písničky mají vážně dobré a některé mám zařazené právě v mém playlistu a Story of my life se mi líbí asi nejvíce :)


James Arthur a jeho song Get Down, ke kterému nedávno vyšel i videoklip. Nevím, co bych měla k této písničce říct, prostě se mi líbí :))



2 komentáře:

  1. Tyhle písničky se mi už tak trochu ohrály, ale i tak musím uznat, že jsou fajn. :-) Teda, krom Tokio Hotel. :D

    OdpovědětVymazat