8. března 2014

New In: January 2014 ♥

Jelikož s blogem teprve začínám, aspoň tedy s bloggerem.com, podělím se s Vámi o to, co jsem si pořídila v měsíci lednu. Nebylo toho sice tolik, ale bohužel nemám zrovna velkou výplatu, tak se musím ovládat, protože já šetřit opravdu neumím. Za to nákupy v únoru stály za to, ale to až v jiném článku ;) 

Tak pojďme na to:



Depilační vosk - v akci jsem ho pořídila za 29,/-ks (normální cena je myslím 58,-/ks). Používám ho snad už čtvrtým rokem, jelikož si nohy žiletkou už neholím. I když to bolí, je to přeci jen účinnější než to holení, protože zrovna já bych se musela holit každý třetí den a to by mě teda vážně nebavilo.


Sada tří košíku za pouhých 139,- jsem náhodou  objevila v Kiku a řekla jsem si, že to musím mít. Jsem hrozná straka, takže moje sbírka šperků a bižu roste opravdu rychle, proto jsem si musela koupit další úložné prostory :) 


... a takhle v nich skladuji svou sbírku. V zipovkách. Pro mě osobně je to velice přínosné a hlavně ideální. Takhle se mi aspoň jednotlivé náhrdelníky a řetízky nezamotají do sebe a můžu se v košíku v klidu přehrabovat. A HLAVNĚ tak vydrží déle a nezčernají ;)


Nesmí chybět i nějaká ta kosmetika. Já většinou používám Avon a jsem s ním naprosto spokojená. Používám jak ošetřující kosmetiku, tak i dekorativní a stěžovat si, zatím, nemůžu. Pro tentokrát jsem si objednala pleťovou vodu, už ani nevím, kolikátá lahvička to je :D, dále masku na vlasy s olivovým olejem, tuhle mám prvně a i když mi zrovna nevoní, účinek má. A poslední přípravek je olejíček na suché konečky. Krásně voní a po nanesení se vlásky hezky lesknout a hlavně zacelí konečky (aspoň na chvíli :D). Pro mě, která se stříhá fakt jen v akutních případech, je to velice dobrý společník pro moje vlásky :)


Jelikož jsem na konci ledna začala jíst jinak a to zdravěji, koupila jsem si k tomu zelený čajík 4moment - Detox s mangovou příchutí (soudě podle manga na krabičce x)) 


Co se oblečení týče. V C&A ve výprodeji za 125,- jsem koupila tohle úžasné tílko s ozdobným okrajem na rukávech, které mě zaujalo hned na první pohled. Už se těším na léto :)
Ještě jsem si koupila lehký tyrkysový svetřík a halenku se třičtvrtečním rukávem, obojí v Kiku - tam se nakupuje výborně :) Bohužel, ty jsem zvlášť nenafotila. 



Žádné komentáře:

Okomentovat