24. března 2014

Random photos 01

Konečně jsem se dokopala k tomu, aby tu na blogu zveřejnila svůj první článek "Random photos" :)) Proto jsem vybrala fotky, kvůli kterým by bylo zbytečné dělat samostatné články :D

Nová rostlinka, která mi snad vydrží déle než předchozí, i s novým, úžasným květináčem.. obojí z Ikey...

Tahle kytička (vždycky zapomenu její název) mi vydržela takhle krásně kvést aspoň měsíc :)
Jahody miluju asi ze všeho toho ovoce nejvíc.
Rýže a maso s fazolemi a zelenými fazolkami... jídlo, které se mi nevešlo do fotofoodu x))
Můj velmi oblíbený doplněk. Korále z Kiku... jsou sice těžší, ale parády nadělají až až :))

2 komentáře:

  1. Ten růžový květináč jsem si koupila v té nejmenší velikosti jako stojánek na.tužky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty malé jsem taky chtěla, ale nemohla jsem je tam za boha najít x(

      Vymazat